Mobile Menu

BrandFather і що в цьому курсі є найважливішим

Olena Lepeshyna, 08.04.2020

Можливо ви знаєте, можливо ні, але певну частину свого професійного життя я подарувала консалтинговим проектам. І мій досвід показує, що найбільш якісні проекти відбуваються тоді, коли замовником є власник компанії, або такий топ-менеджер, який відчуває, розуміє і любить свою компанію так, що це відношення можна прирівняти до відношення власника.

Тому, я впевнена, що яким би класним не був курс BrandFather, ви не зможете ним скористатись правильно, якщо не приймете ось ці тези:
— Критичним фактором успіху бренду є те, хто брендом управляє. І це обов’язково має бути власник бізнесу. Власник бізнесу НЕ може делегувати цю функцію.
— Власник бізнесу – це робота, а не статус.
— Папа Бренду – це образ мислення, креативне бачення, готовність будувати бізнес зі сторони потреб споживача/клієнта. І це обов’язково власник.
— Бренд – це не брендбук. Бренд – це здатність організації передбачати бажання клієнта і змінювати організацію, продукт і комунікацію відповідно до цих майбутніх бажань. Для того, щоб це відбувалось брендом і маркетингом повинен цікавитись власник бізнесу.
— Задача Папи Бренду – бути героєм, що об’єднує, а не героєм, що …навпаки.

Що ще хочу сказати. Якщо у вас в компанії вже є люди, яким ви або хтось інший говорить (не важливо в якій формі) «Ви тут не власник», зверніть увагу на цих людей. Можливо, це якраз ті, хто вам потрібен.

Андрій Федорів повідомив, що цей курс буде відтепер відкритий для всіх завжди. Просто вводите BrandFather у пошуковому вікні Youtube. Мрія Андрія, щоб хороших брендів було багато. Приєднуйтесь!)