Mobile Menu

Кращі практики: клініка «Медібор», Житомир

Olena Lepeshyna, 28.12.2014

mediborЦя історія відбулася зі мною ще у 2010-му році. Але періодично вона мені згадується завдяки її незвичності, принаймні, для мене .

Я мала зустрітися із керівником медичного центру «Медібор» власне в самій клініці. До того дня я не відвідувала «Медібор» і, відповідно, вирішила дізнатися, як спілкуються в даному медичному закладі з відвідувачами, які не є пацієнтами закладу. Тому спочатку я приїхала за 1 годину до зустрічі. Зайшовши до клініки я не сказала адміністраторам, що маю заплановану зустріч із директором, а сказала, що ніколи не відвідувала клініку раніше, не можу сказати, що вже вирішила чи буду пацієнтом «Медібору», а хочу просто отримати інформацію про основні види послуг для дорослих пацієнтів та для дітей.

Маю сказати, що в той час біля стійки ресепшн знаходилося 3 особи адміністраторів. Двоє дівчат та юнак. Оскільки я була трохи здивована тим, що зустріла юнака – адміністратора (до того часу я не стикалася з таким) вийшло так, що мої запитання про послуги клініки я задала, дивлячись на нього. Молодий чоловік досить детально, ввічливо, зі знанням справи відповів на всі мої запитання. Ну, Ви розумієте, що з урахуванням напрямку, в якому працює компанія «МедЕксперт», я можу звернути увагу на дрібниці, на які звичайний відвідувач з першого разу моне не відреагувати. Отже, адміністратор надав мені досить інформації.

Я подякувала та залишила медичний центр. Повернулася трохи менше, ніж за годину. Цього разу за стійкою була дівчина — адміністратор. Вона дещо здивовано подивилася на мене, коли я увійшла вдруге, але нічого не встигла прокоментувати з цього приводу, навіть, якщо планувала. Оскільки завчасно я зателефонувала Віктору Михайловичу, він якраз виходив мені назустріч зі свого кабінету, коли я увійшла в клініку вдруге. Дівчина здивувалася ще більше і навіть трохи захвилювалася.

Зустріч відбулася і вже прощаючись я розповіла директору клініки про моє попереднє відвідування і про своє задоволенням юнаком – адміністратором. Цього разу здивувався директор і дещо  захвилювалася я. Тому що у відповідь на мою розповідь він запитав «Юнак – адміністратор?» Ми разом підійшли до стійки адміністраторів і він запитав у дівчини, хто ж то був? Дівчина назвала ім’я (нажаль, точно не пам’ятаю), ну наприклад, Олексій. А Віктор Михайлович сказав «А, так це ж наш водій!»   :-)

Шановні колеги – власники та керівники медичних закладів та компаній! Я бажаю всім Вам (і собі також), щоб кожен представник Вашого колективу, незалежно від посади, міг розповісти про Ваш заклад (чи компанію) із таким знанням діла, як водій клініки «Медібор» розповідав мені про медичний заклад, в якому він працює.

Написала і задумалась, мабуть Віктор Михайлович вже і не пам’ятає цю історію. Цікаво, а чим зараз займається Олексій?…

Сайт клініки «Медібор»: http://medibor.com/

.

27.12.2014

Олена Лепешина

При використанні матеріалів блогу посилання на автора або джерело обов'язкове

related posts: