Mobile Menu

Місія компанії. Частина 2. Серія #ДУМКИ_на_ВИРІСТ

Olena Lepeshyna, 17.02.2020

Місія організації — це не про красиво викладені речення, сформовані у відповідь на бажання відповідати трендам стратегічного менеджменту. Місія є нашим ядром, таким собі якорем організації. Місія повинна бути провідником. Провідником для кожного підрозділу, кожного працівника, і добре коли для кожної компанії-партнера та інших стейкхолдерів. Діяльність компанії має бути зрозумілою через її місію.

Місія потребує форми, її обов’язково потрібно написати. І викладення «на папері» не є кінцевим етапом. Періодично варто переглядати формулювання місії компанії та співвідносити із тим як насправді розвивається або розвиватиметься компанія, з урахуванням змін, контексту та інших факторів.

Якщо на сьогодні місія вашої компанії сформована і прописана, пропоную переглянути її ще раз. Почніть вивчення через призму того, що кожне слово (ну добре, майже кожне) повинно бути зрозумілим всім працівникам компанії. От прямо кожному-кожному працівнику, незалежно від посади чи ролі в компанії. На цьому етапі важливо залучити до «оцінки» колег з різних підрозділів, щоб дізнатись їхньої думки з приводу зрозумілості формулювання. А про необхідність зрозумілості для власників чи акціонерів компанії навіть і говорити не будемо (принаймні зараз ).

Зараз говоритимемо про те, що  випадку, коли формулювання місії потребує коригування для того, щоб її суть була зрозумілою працівникам, скоріше за все саме так і варто зробити.

Проведіть експеримент і попросіть кількох працівників (з різних зон, звичайно) процитувати місію компанії і пояснити її з позиції роботи цих людей в компанії.

Як ви думаєте, чи знають місію вашої компанії працівники? Чи знають її всі працівники? Чи можуть працівники пояснити яким чином їх робота в компанії співвідноситься із місією організації і для чого власне потрібно знати місію компанії.

Тільки прошу вас не враховувати як «факт» те, що ви думаєте з приводу відповідей на запитання. Реальність може значно відрізнятися.

Чим більший відсоток відповідей, підтверджених доказами, припадає на «так», тим ефективнішою є взаємодія людей в командах, команд з командами, керівництва з підлеглими і так далі по спіралі – тим вища якість формулювання місії, а значить написана вона (місія) була не просто з метою бути в тренді

Telegram-канал  #ДУМКИ_на_ВИРІСТ. Olena Lepeshyna t.me/olenalepeshyna

Місія_частина.2

 

Серія #ДУМКИ_на_ВИРІСТ