Mobile Menu

Здоров’я організації. Серія #ДУМКИ_на_ВИРІСТ

Olena Lepeshyna, 16.02.2020

серія #думки_на_виріст

Ви звернули увагу, що у бізнес-коментарях стало модним використовувати словосполучення «здорова компанія» або «здоров’я компанії»?

При цьому, застосування поняття «здоров’я» в даному контексті зазвичай виглядає як досить ефемерна сутність, таке собі щось на рівні відчуттів.

Насправді, так воно і є. Ми не знайдемо чітких кількісних чи відсоткових критеріїв, за якими можна виміряти рівень ЗДОРОВ’Я організації. Визначити це за правилами, з якими ми працюємо відносно класичних складових бізнесу (стратегія, маркетинг, фінанси, технології), не можливо. Але можливо зробити наступне — звернути увагу на ознаки ЗДОРОВ’Я і оцінити їх у своєму бізнесі. Тут якраз проявляється конкретика, принаймні в сферах, з якими потрібно попрацювати.

Отже,

здорову організацію характеризують:

  • мінімум інтриг,
  • максимум порядку (уникнення безладу),
  • висока мотивація,
  • висока ефективність праці,
  • незначний рівень плинності кадрів серед гарних працівників.

Так, кожний із пунктів потребує значної роботи, але навіть переглядаючи їх ми бачимо, що це сфери, які в будь якому разі вимагають уваги. Особливо, якщо ми будуємо довгостроковий бізнес.

Протягом останніх років ми багато уваги приділяли підтримці трендів здорового способу життя людей. Світ змінюється і, схоже, прийшов час звернути увагу також і на здоров’я організацій.

А щодо класичних складових бізнесу (стратегія, маркетинг, фінанси, технології) – вони, звичайно, залишаються з нами, і можливо назавжди, оскільки сумарно відповідають за РОЗУМ організації. Куди ж нам без розуму?))

Telegram-канал  #ДУМКИ_на_ВИРІСТ. Olena Lepeshyna t.me/olenalepeshyna

Здорова_організація