Mobile Menu

#1 Імерсивність. Тренди 2022

Olena Lepeshyna, 24.11.2021

Люблю вивчати тренди 😊 і це вже не секрет. Вирішила, що буду найцікавішими ділитися з вами. Можливо, вам теж корисно, а для мене це ще раз сконцентруватися, подумати і можливо знайти ідею. Почнемо?

Першим набором будуть 5 споживацьких трендів 2022 року, опублікованих в Forbes. Іноді буду додавати також трошки коментарів від себе 🙂

Отже, # 1 Імерсивність та гібридні формати спілкування

Маркетинг-орієнтована історія про те, що компаніям потрібно буде шукати нові формати передачі своїх повідомлень клієнтам по-новому і застосовувати нові підходи для залучення нової аудиторії, у продажах, обслуговуванні клієнтів та підтримці продуктів. Термін «метавсесвіт» вже став ключовим трендом, який просувають такі компанії, як Meta, Nvidia і Microsoft, і описує постійні онлайн-середовища, де ми можемо спілкуватися та співпрацювати все більш захоплюючими способами. Віртуальна та доповнена реальність теж тут.

Імерсивність передбачає повне або часткове занурення. Імерсивні технології розвиваються дуже стрімко і зупинятися, схоже, не планують. Їх ще називають технологіями розширеної реальності.

Колись ми і здогадатися не могли, що реальність можна розширити. Зараз – це ціла технологія 🙂

Джерело первинної інформації – forbes.

Можливо, вам зручніший формат телеграм-каналу. В такому разі запрошую https://t.me/olenalepeshyna