Mobile Menu

#2 Конкуренція клієнтського досвіду. Тренди 2022

Olena Lepeshyna, 26.11.2021

Конкуренція на ринках буде в першу чергу в зоні клієнтського досвіду.

🔵Час забути про конкуренцію на рівні цін. Гарний досвід клієнтів швидко стає пріоритетом для брендів, які намагаються виділитися серед своїх конкурентів.

Зараз бренди зосереджені на досвіді клієнтів, частково тому, що знають, що люди платять більше за гарний клієнтський досвід.

Іншим важливим фактором є те, що досвід включає в себе зміцнення довіри, і коли ми довіряємо компаніям, ми, швидше за все, будемо готові поділитися з ними і своїми даними, які в подальшому компанії можуть аналізувати для прийняття рішень.

Робота з клієнтським досвідом дає нам такий ланцюг: чутливість до ціни.

Ми покращуємо клієнтський досвід — підвищуємо рівень довіри клієнтів — за рахунок підвищення довіри клієнтів до бренду знижуємо чутливість до ціни.

Подумайте над цим 🙂

(с) Олена Лепешина

Запрошую також в мій телеграм-канал #ФАКТОР_МЕНЕДЖЕРА #ДУМКИ_НА_ВИРІСТ https://t.me/olenalepeshyna