Глобальний споживацький тренд # 4 називається «Автоматизація в обслуговуванні клієнтів». Можливо, щось із наведених прикладів нижче, підійде і вашому бізнесу
Рівень і якість послуг, які клієнти отримують від компаній, є ключовою характеристикою клієнтського досвіду. Контакт-центри все ще відіграють важливу роль у процесах спілкування з клієнтами. Але, якщо клієнти знають, що вони будуть «на очікуванні», будуть переадресовані далі в інший відділ чи підрозділ, або спілкуватимуться з погано підготовленими працівниками контакт-центру, які не можуть допомогти їм вирішити їхні проблеми, вони навряд чи будуть високо оцінювати свій досвід взаємодії з цією компанією. Автоматизовані системи обробки викликів були створені для вирішення деяких з зазначених проблем, але, на жаль, не завжди давали бажаний ефект. Абоненти відчували дедалі більше розчарування під час навігації по меню або при взаємодії з системами розпізнавання голосу.
Тепер компанії розраховують на свою здатність доповнювати системи спілкування з клієнтами за допомогою штучного інтелекту. Наприклад, впроваджують чат-боти обслуговування клієнтів, які використовують обробку природної мови. Ми вже зараз можемо відчути, що чат-боти все краще розуміють наш запит і надають відповідь.
Передбачається, що одним із додатків, які ми, можливо, зможемо використовувати вже в 2022 році, будуть голосові помічники в офлайн-роздрібній торгівлі. Наприклад, у супермаркеті ми можемо попросити відповідний мобільний додаток підказати нам, де знайти потрібні продукти серед тисяч поличок. Ймовірно, цього року McDonald’s почне впроваджувати розпізнавання голосу на своїх проїзних терміналах.
А ви вже запланували до впровадження нову «робото-фішку»?
–
Мій телеграм-канал https://t.me/olenalepeshyna
За матеріалами forbes