Mobile Menu

# 5 Персоналізація. Тренди 2022

Olena Lepeshyna, 20.12.2021

# 5 Персоналізація

Не новий тренд, який має кілька ракурсів, але в наступному році він набиратиме найбільших обертів в сфері мікро-моментів контакту.

Йдеться про відслідковування уваги потенційного клієнта в мережі Інтернет з подальшим продажем йому своїх товарів та послуг у найкоротший період часу. Що важливо, час міряємо секундами (!!). Отже, дуже-дуже швидко.

Передбачається, що фінансові вливання в інструменти, що використовуватимуться в сфері мікро-моментів контакту, будуть надвеликими, отже і конкуренція в цій сфері посилиться.

Ну що, друзі, з п’яти перших трендів 2022-го року, чотири пов’язані з діджитал середовищем. Діджиталізацію нам не зупинити, відповідно, якщо хтось ще не поринув в цей процес, саме час замислитися😊

У мене ще є в копілочці)), розкажу дещо і не про діджитал. Але вже наступного разу.

Запрошую в мій телеграм-канал #ФАКТОР_МЕНЕДЖЕРА #ДУМКИ_НА_ВИРІСТ https://t.me/olenalepeshyna