# 5 Персоналізація
Не новий тренд, який має кілька ракурсів, але в наступному році він набиратиме найбільших обертів в сфері мікро-моментів контакту.
Йдеться про відслідковування уваги потенційного клієнта в мережі Інтернет з подальшим продажем йому своїх товарів та послуг у найкоротший період часу. Що важливо, час міряємо секундами (!!). Отже, дуже-дуже швидко.
Передбачається, що фінансові вливання в інструменти, що використовуватимуться в сфері мікро-моментів контакту, будуть надвеликими, отже і конкуренція в цій сфері посилиться.
Ну що, друзі, з п’яти перших трендів 2022-го року, чотири пов’язані з діджитал середовищем. Діджиталізацію нам не зупинити, відповідно, якщо хтось ще не поринув в цей процес, саме час замислитися
У мене ще є в копілочці)), розкажу дещо і не про діджитал. Але вже наступного разу.
–
Запрошую в мій телеграм-канал #ФАКТОР_МЕНЕДЖЕРА #ДУМКИ_НА_ВИРІСТ https://t.me/olenalepeshyna