Mobile Menu

Позиціонування та Продукт. Концентрація на зміну диференціації

Olena Lepeshyna, 31.08.2020

Років 10-15 тому коли обговорювалася ідея медичного закладу, першим пунктом обговорювалося питання «Які види медичної допомоги ми надаватимемо?». Другим було питання «Якими будуть наші точки диференціації? Чим ми будемо відрізнятися від інших діючих провайдерів медичних послуг?».

Зазвичай особливості шукали в площині обладнання, лікарів з певною експертизою, складу медичних програм, програм гарантій, сервісу, в окремих випадках — страхування певних ризиків.

Кілька років потому акценти точок диференціації доповнилися підходами в стратегії комунікації з пацієнтами та клієнтами, участю в соціальних активностях.   

В найближчому майбутньому виграватимуть ті, хто вчасно зрозуміє, що точки диференціації відходять в минуле. На фоні швидкості життя ми не встигаємо втримати унікальні особливості на достатній період. Крім того, багато знахідок легко повторити.

На зміну диференціації прийшов час точок концентрації. Тепер наша задача не шукати те, чим ми відрізнятимемося від конкурентів, а знайти те, чим ми є цінними для наших клієнтів настільки, що питання альтернативи для них не виникає.

Так, нам знову є над чим подумати 🙂

#думки_на_виріст #фактор_менеджера