Неодноразово зустрічала пораду оцінити місію своєї компанії через наступну вправу:
Розмістити кілька місій різних компаній поряд, звичайно не підписуючи назви компаній. Представити наведені місії клієнтам компаній і перевірити чи є місія такою, що компанія впізнається через неї.
Таку вправу я робила. Виявила майже відсутність ефективності методу. Може «з натяжкою» спрацювати для тих компаній, що відносно унікальні своєю бізнес-моделлю або мають незначну кількість конкурентів на ринку.
Ні в якому разі не відмовляю вас повірити мені на слово . Навпаки, пропоную зробити цю вправу. Для того, щоб або впевнитись в тому, що цей метод не спрацьовує, або для того, щоб впевнитись в тому, що ваша компанія є настільки впізнаваною через формулювання місії, що ми можемо вважати її унікальною з цієї точки зору.
Telegram-канал #ДУМКИ_на_ВИРІСТ. Olena Lepeshyna t.me/olenalepeshyna
Серія #ДУМКИ_на_ВИРІСТ